Huddinge sjukhus... <3

'

Fin bild sen påsklovet :)

Fick åka tillbaka till huddinge sjukhus idag, ni kanske inte vet varför jag var där? Jag skrev ju igår att mina händer va blåa, och när mamma kom hem ringde hon sjukvårdsupplysningen och dom sa att vi skulle åka in till huddinge sjukhus direkt, så det gjorde jag och mamma. Vi var hemma 11 igår, och jag somnade väl vid tolv halv ett, så jag var jättetrött imorse.. Men jag var bara i skolan till 20 i elva, för jag fick en tid på Huddinge sjukhus kl 1, så jag fick slänga mig på bussen, mamma hämtade mig i farsta så åkte vi in. Vi var hos en specialtist läkare, och hon visste inte heller vad det var... Men det kan vara Raynaud symdrom. Om det är det kommer mina fingrar vara blå typ ett dygn så fort dom blir för kalla. Men det kan jag leva med, bara det inte är fel på hjärtat eller nåt sånt är jag glad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0