Filmkväll igår! =P

Hej!
Igår sov ju Frida ( www.fridajohanzzon.blogg.se ) Och Emma ( www.zitaemma.blogg.se ) här, vi kollade på Camp Rock 2: The final jam. Den var helt okej, jag har inte sett ettan ( jag vet att jagär efter :P) men det gick iaf :P Och sen kollade vi på Twilight, DEN ÄGER! Och så började vi kolla på Remember me, men vi var för trötta :P Så vi gick och ka oss :P Haha, intressant? :P Men imorse väckte frida mig 8:20!!! Och 8:25 satte vi på en film.. Men nu är jag äntligen vaken :P Haha, jag var nära att somna till New Moon imorse :P Haha, men det får räcka för den här gången! :P


Söta Emma! <333333333333333


Och söta Frida! <333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0