Tack Nathalie! <33

Heej!

Vill tacka Nathalie för att du gästbloggar! Det uppskattar värkligen ( iaf av mig :P )!

Idag var det ju skola såklart, men det var najs, för vi började 09:15 :thumbup:

Ja, sen jag kom hem har jag ätit en macka och kollat facebook :) Så det var ju inte så intressant :P Ska skriva en lite dikt som jag och min syssling Nathalie kom på ( inte hon som gästbloggar ;) )

Jorden finns för att vi ska leva. Men varför ska vi leva, om vi ändå ska dö?
Varför är det sommar, när det ändå kommer snö?
Varför blir det grönska, när det ändå faller bort i glömska?

Hihi, inte så bra kanske, men jag hade inget att skriva om :P

Ikväll är det innebandy, och jag kanske inte hinner blogga mer ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0