Today!♥

Hej!!♥
Jag hoppas att jag inte sårat någon med min dumskallighet (Om du inte förstår, läs inlägget under).




Ja, idag var det väl en vanlig dag, och nej, jag ska inte bli emo XD Jag tycker i helhet att livet är jobbit, men jag hoppas att det blir bättre. Jag ska till mormor & morfar på onsdag-söndag, tror jag :D

På träningen kom typ halva damlaget in på planen, mitt i ett anfall och började snacka med Tim..... En av dom tyckte att vi skulle sluta en halvtimme tidigare från våran träning för att damlaget betydde mer är F - 97, men det är alltid vi som får skit tiderna..... Då svarade Tim att hon skulle fråga oss, asså jag och tjejerna. Självklart vill vi ju ha våran tid så vi svarade i kör: Neej!! Vi har ju bara två träningar i veckan!!
Damlaget: DET HAR JU VI OCKSÅ!!
Men dom har fått sin tid och vi våran!!
Jaja, nu ska vi inte bry oss om det, i så fall är jag med på damlagets träning i en halvtimme!
Hahaha!!

Kram!♥

Kommentarer
Postat av: anany

vill det vet en ska man kan inte vara emo. för emo är en musikstil ;)

2010-05-11 @ 15:26:28
Postat av: Bella <33

Vem är det??

2010-05-11 @ 18:16:52
URL: http://loveloveloveee.blogg.se/
Postat av: anonym

vem vet

2010-05-11 @ 19:44:53
Postat av: eric

en kompis till emma

2010-05-11 @ 19:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0