Handen med Emma och Elin!

Heej!!

Idag var jag i handen med Emma ( www.zitaemma.blogg.se ) Och Elin ( www.elaijjn.blogg.se )Det var Kul! Emma köpte en bikini och jag en tjocktröja, ni i min skola kommer se den imorgon :P Just nu kollar jag på DC med Hampus, för mamma och pappa har åkt och tränat, så jag får va uppe till halv 10 idag :P

När jag kom hem och visade mamma vad jag köpt, var hennes kommentar: Var den snygg?
Asså, fattar hon inte att jag blir ledsen?? Jaja, glöm det nu.

Jag kommer kanske få en IPhone!! Men det som är säkert är att jag kommer få 3000 fria sms till alla i hela världen, och det med Halebob ;) För er som inte vat vad en IPhone är ;) :

Lite suddig, men men, man ser ju vad det är =)

Hejdå sweeties!!


Kommentarer
Postat av: Eliin

Heej nu har jag veckans blogg på bloggen så passa på att anmäla dig!!!



http://elaijjn.blogg.se/2010/june/veckans-blogg.html#comment

2010-06-01 @ 21:06:35
URL: http://elaijjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0