Handen C Med mami!

Hej! Kom precis hem från Handen C, men innan var jag i Länna, men det fanns ingen skopunkten kvar där! =) Men i handen så letade vi efter skor, men vi hittade ingenting, jag vill köpa en sån baseboll jacka från gt, men när vi var där så såg vi tre tjejer som köpte varsin, och elin har en och så såg vi en på Willys som hade en =) I centrum gick jag till The Phonehouse och frågade varför det inte går att skicka saker på bluetooth, och han sa att det var ett helt nytt operativsystem till iPhone och att de helt enkelt inte lyckats fått det att fumgera. Men han sa också att de uppdaterar hela tiden och att det kanske kommer snart =) Som sagt så skulle vi köpa skor i handen, men istället så köpte jag det här:

Turkost linne, GT   99:-

 (Sry, har inte vridit på bilderna)

Vitt linne, Lindex   149:-





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0