Myskatten gästbloggar :)

hejsan!
ni kanse känner igen mig?
jag har gästbloggat här tidigare :)
men om ni inte gör det så...
Jag heter nathalie och är 13 år.
jag bor i haninge och rider 3 gånger i veckan.
Jag och bella har känt varandra sen vi började på dagis och kanske innan men hon flyttade och började i skolan i tungelsta, jag går i skola vi handen ;)
men vi försöker hålla kontakten endå :)
det var lite om mig och Bella :)
men kika gärna in på min blogg PK nathalie B.J
 Detta är jag och min medryttarhäst men tro inte att jag är en sån person som bara tänker på hästar, jag är också intresserad av gymnastik, fotografering och djur :)
 En bild jag fotat med min systemkamera D1300 :)



Mina två katter, Tingelling och tiger ( den oranga e tiger )

Min kanin stampe ^^

Min systers marsvin Bullen xd

Våran hund Kindy ( fotad med mobil )


Kommentarer
Postat av: Tova & Rebecka

fin blogg! C:

2010-12-29 @ 23:53:22
URL: http://sjusjosjukasjoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0