Det här handlar om allt möjligt XD <3

Heej! ;) <3

Förlåt att jag inte har bloggat sen i lördags, men här kommer ett inlägg :D :love:

Just nu sitter jag och lyssnar på Jay ( ofc ;) ), och Hampus sitter vid min data och spelar ;) Idag delade vi ut julklapparna med tjejerna, dock bara 5 st som va med :( Men jag fick iaf ett nagelset fråm H&M :D ( från Felicia, www.julgalen.blogg.se ) Ska fila naglarna och måla dom nu tror jag ;) Ni får se sen hur det blev :) Men vi höres väl, juste, idag ska vi har avslutning i skolan, man ska va där 15:45 ;) :love:


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Skönt med lov <3 håller du med ?

Har du några planer ? själv ska jag be till Gud <3

<3 KrAmSiSaR <3

; )

2010-12-21 @ 17:01:08
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

kommer ej ihåg men säkert genom någons blogg <3

2010-12-21 @ 22:32:51
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0