Moa o Linnea idag!

Hej! Idag är den enda dagen (förutom fredag) som jag inte har träning/match! Vad ska jag hitta på dåra? Jadu, ingen som vet.. Ingen som vet... :P

Idag har jag varit med Linnea <33 och Moa :) Vi sjöng singstar, och jag med min vackra röst.. :P Men vi körde järnet iaf :P

Jag har ju beställt twilight från internet, när jag får den, vill nån komma med mig hem från skolan och kolla med mig? :P

Asså, jag skriver om väldigt många olika saker känner jag :P Men iaf :P Ehh...... Nudå? Som ni kanske märker är jag väldigt speedad, fråga inte varför :P Jag vet vad jag kan göra! Jag kan rita en bild på paint om hur jag vill ga det i gillestugan, kommer här:



Och det här är det jag behöver :P

ANTONIUS Stativ/ trådback vit Bredd: 44 cm Djup: 54 cm Höjd: 70 cm

ANTONIUS Tvättsäck med stativ vit Bredd: 38 cm Djup: 35 cm Höjd: 73 cm

BILLY JÄDER Bokhylla grön Bredd: 80 cm Djup: 28 cm Höjd: 202 cm Max. belastning/hyllplan: 30 kg

RIGGA Klädställning silverfärgad Bredd: 118 cm Min. höjd: 126 cm Max. höjd: 160 cm Max. belastning: 30 kg

Hahaha, jag är speedad bara så att ni vet :P Men det var nog allt :P



Glöm inte frågestunden!!

Kommentarer
Postat av: emma <3333

jag vill kolla på twilight med dejj har tyyp glömt det :P

den andra o tredje saken du vill ha har vi :P

saknar dejj <3

2010-08-31 @ 21:57:22
URL: http://zitaemma.blogg.se/
Postat av: Linnea

hahah, konstigt att du va speedad ;P <33

2010-09-01 @ 21:52:21
URL: http://liinneaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0