Hejhej!

Hej alla snyggingar!!

Jag har inte bloggat på ett tag nu :) Men jag har varit i vimmerby en vecka o gotland en vecka. just det, förlåt emma, har inte kunnat gästbloggat på din blogg heller =) Jag kom hem från Gotland i går, o där köpte jag lite saker (kommer längs ner i inlägget =) ) På gotland så badade jag ganska mycket, vi bodde ju på Kneippbyn =) Men jag var inne på sommarland oxå =) Det var väl inte sådär jätte kul, men ändå lite mysigt =) Ni undrar nog vf jag inte skriver nåt om vimmerby? men det kommer här =) Vi kollade på folkrace 2 dagar, och badade dom andra, men inte jag =( Jag hann iaf bada 3 ggr av 6 dar vi va där =) Snart kommer mormor hit, mamma o pappa är o tränar o Hampus skriker till mig att jag ska bajsa på mig...

Här kommer inköpen från Gotland, inte så mycket, men ändå =)



Väska 169:- Wisby väskan



NY keps 100:- Intersport outlet



Gotlandshood 399:- Gotlands färjan =)

Det var allt =)



Kommentarer
Postat av: frida

heeej bella



Super snygga saker du har köpt:) jag har inte sett dig på hela sommarlovet om du vill göra något kanska du kan ringa eller messa mig puss och kram Frida

2010-08-05 @ 19:49:14
URL: http://fridajohanzzon.blogg.se/
Postat av: Bella :P <33

Självklart vill jag träffa dig! <33

2010-08-07 @ 16:45:59
URL: http://loveloveloveee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0