Ulrik bomb! :D :D <3

Har försökt tagut ut de bästa bilderna från mina 432 bilder jag tog idag i kista :D :D <3
Det här skrev jag på facebook, och orkar inte skriva om allt :P : Var i Kista idag med Caroline Nykter Nordström :D Vi stog och vänta där Ulrik Munther skulle signera, och när han gick förbi mig (ca. en och en halv meter ifrån mig!! :D :D), så stog jag som ett fån med öppen mun och glodde på honom, jag vart helt stum, och jag kunde inte ens ta kort på honom, och han fick verkligen hålla sig för skratt asså! Jag måste sett hel fånig ut! Haha, blev helt var i kroppen och trodde jag skulle svimma! HAHAHA, vilken fjorre jag är! :P
Här kommer det en Ulrik-bomb! :D
Haha emma! ↑
Alla: ULRIK KOLLA I KAMERAN!
Ulrik: Vilken kamera?! 'och så valde han min :D'
Han var helt grym! Altså, hur snygg får man vara?!
Sist men inte minst, en väldigt suddig bild som visar hur nära han var mig!!!
Dock bara halva honom, men ändå ett minne för mig att ha kvar :D

Kommentarer
Postat av: mathilda

nice ! <3

2011-09-17 @ 17:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0