Jag hade tråkigt när jag väntade på mormor =P

Men inte nu längre :P Här kommer det jag gjorde medans hon handlade :P



För er som vill veta vad det står, så skriver jag det, skratta inte!!!

Edward, I wan't to be like you, I love you more then anything else. When you can live forever, wath du you live for? Bella Swan, I promies to love you every minute of forever, will you marry (?) me? It's all begins, with a chosie (?). I love men with cold hands and golden eyes. I love men with power and speed. I love men who are forever 17, I love men who sparkles. I love Edward Cullen



Ett blad =P



Samma, fast svartvitt :P



:)



Äpple :P



Stenar :P



:) Ja, det kan man göra när man är sjuk :P

P.S. Det är ©opyright, vilket betyder att jag inte vill att ni ska ta bilderna utan att fråga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0