Hej.. Jag vet att det är fett sämst uppdat...

Hej.. Jag vet att det är fett sämst uppdatering, men till er som fortfarande läser min blogg: börja lästa den i höst igen och gå ut och bli bruna istället ;-) igår (haha 01:07) så har jag solat, badat och kollat på fotboll ofc ;-) och lite senare idag ska jag och Hampus till storholmen där farmor har ett hus :-) sen kommer jag hem på tisdag då pappa fyller år, och sen ska det chillas gaalet hos mormor tills mamma och pappa har semester (v.29) och sen blir det att va med dom i tre veckor, sen är det en vecka som jag inte ska göra nåt på, men veckan efter det ska mamma och pappa till New York ( utan mig :-( ) i en vecka, och sen börjar skolan igen :-( men det är lååångt kvar! :-D men förvänta er inte någon vidare uppdatering :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0