Nu kommer bildbomben! :D <3

Heej! 

Igår var teknikgruppen på Tom Tits :D Fast vi hann bara vara där i två timmar, sen blev vi utkastade -.-" Dom sa att det blev röjigt efter lunchen och att vi skulle åka hem!! Blev as sur! Men skit i det nu :P

Tänkte lägga in en bildbomb från i förr går och igår! Så här kommer den!

TEKNIK




Innan vi hade börjat :P








Min snygga bil XD



Tommys bil längst ner, min är den träiga :P



FRÅN TOM TITS:

Det var ett as läskigt spegelrum där



Kunde inte låta bli :P



Mot oändligheten och vidare!!! XD

Orkar inte ladda upp fler bilder, men jag fortsätter nån gång :P

Om någon vill att jag ska ta bort någon bild, säg till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0