Teeenare mannen xD <3

Nejmen tjeeeeenare mannen!! xD

Haha :P

Idag har jag, mamma och Hampus kollat på bio :D Vi såg Megamind :P Men den var faktiskt helt okej :)

Vet ni? Jag kan bara va med på en, kanske två innebandy matcher den här sesongen :( Jag skrev kanske två för att en av dom e på min födelsedag kl. 17 i trollbäcken, då måste ju alla som är här och grattar mig åka hem :( Men skit i det nu :P

Imorrn är det inget planerat än, kanske hittar på nåt :P

Tänkte börja med en ny sak här i bloggen ;) Nämligen "Dagens bild" Låter det kul? :)

Vi ses imorrn :)






Kommentarer
Postat av: ella

jag tycker att du ska börja med dagens bild :)

2011-01-22 @ 21:51:02
URL: http://ellalauren.blogg.sel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0