Novell, del 3 - Slutet

     Dagen efter gick jag till floden, och jag kände ett stort obehag. Det var här min då 21 åriga mamma hade dött. Jag fick inte ut något av att stå här och kolla, så jag gick förbi blomsterhandeln och köpte en blomma, och gick och planterade den på mammas grav.



     Jag stod vid graven ett bra tag och tänkte. Jag tyckte om hennes gravsten. Men jag kom inte på något här heller, så jag gick hem. På vägen hem kom jag att tänka på vem som hade fixat med mammas begravning, och gravsten? Jag var ju bara några månader, och jag tror inte att det var familjen Morgan som hade gjort det. Men hur skulle jag kunna ta reda på det?

     När jag kom hem var redan herr & fru Morgan hemma. När vi åt middag frågade jag om de visse vem som hade fixat med gravstenen och begravningen. Och de viskade lite till varann, men tillslut sa herr Morgan "Du verkar väldigt nyfiken när det gäller din mamma. Så vi kan väl berätta lite som vi inte vågat berättat för dig förut." Skulle de äntligen berätta?


 Haha, mer får ni inte veta :P <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0