Hemma! :D <3

Heej! :D <3

Nu är vi hemma från Sälen :D Det var asa nice där :P Det är det alltid ;)

Imorgon är det sista dagen på jullovet då :( Då blir det till att packa upp i mitt nya rum! Det kommer inga bilder nu, eftersom det inte är helt klart :P Men så småning om så kommer det :)

Mormor kommer ocksåp, för morfar ska köpa nån bil i VH, så då kommer dom hit :D Då får morfar se mitt rum också ;)

Just nu gör jag inte så mycket, mamma och pappa kollar på resor till New York, dom ska dit i typ augusti, utan oss såklart :( Men det gör ingeet, vi ska ju snart till Thailand ;)

Jaa, det var väl inte så mycket mer att berätta, eller jo, Elin håller på att göra en design till mig :D




Kommentarer
Postat av: Phillipmette

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2012-01-30 @ 12:56:55
URL: http://phillipmette.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0