Ajajaj :( <3

Hejj! :) <3

Igår ramlade jag, (kan berätta hur senae i inlägget) och jag gjorde illa knät :( Så jag har inte kunnat tagit dom sista bilderna till min header (som jag ska göra helt själv!! ), så den kommer väl någon gång ;)

Idag har jag bara legat på soffan, kan knappt gå :(

Nu: Hur jag ramlade!

Jag stod och pratade med mamma och pappa ( i vardagsrummet) och helt plötsligt kom Hampus och hoppade upp i min famn, och jag hade ingen balans, så jag, eller vi, ramlade. Jag tog imot mig och Hampus på mitt knä :( Det gjorde as ont.. Det låter väldigt klumpigt, men j lar vad omt det gör :(

Bloggar från stora datan, så jag har ingen ny bild tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0