Jag får väl inga fler frågor på frågestunden iaf..

Emma ;D:
nu har du jue fått en till fråga men här kmr en till...vad heter du?? O_O XD

Svar: Jag heter Izabella *suck*
   
       
anonym:
har du någon kille eller är du kär i någon?<333

Svar: Jag har ingen kille men gillar en :P
   
Anonym. okej då jag kan ge dig EN ledtråd: det börjar på M och slutar pååååååååå.............aja!!!!!!!:
Frågor:
1.Hur länge har du spelat fotboll?
2.Vad skulle du helst av allt spela för possiston?
3.Vilket är ditt favorit ämne?
4.Kommer du var frisk tills på torsdag när vi tar skol foto?
5.Hur många fönster har ni hemma hos er?
6.Vad är din högsta önskan?
7.Vad skulle du helst vilja ha för hårfärg?
8.Vad har du för skostorlek?
9.Hur gammal är din äldsta släkting?
10.ångrar du något jätte mycker som du gjort någon gång?

Svar:
1. sen jag var 8 =)
2. Forward =P
3. Rast =P Nej men NO
4. Haha, japp =P
5. Hahaha 22 =P
6. Oj, du den var svår :P Typ att spela fotboll (somvuxen) på hög nivå :P
7. Brun =p
8. 39-40 =P
9. 89 =)
10. Ja =(
   
natta:
när får jag dem redigerade bilderna?

svar: Jag trodde inte jag skulle göra dom när du har photoshop =P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade precis tänkt. Fråga

2010-09-11 @ 08:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0