Hemma idag oxå :(

Hej! <3

Jag är hemma idag oxå eftersom jag inte är helt 100% frisk, jag vill ju inte gå till skolan och inte kunna konsentrera mig =) Men imorse (vid 10, men iaf) kom mormor, för hon ville komma om jag skulle vra hemma idag oxå =P Men hon åkte igen vig halv 11 =P Nej, men asså, min morbror har ingen bil, så hon ska typ skutsa honom så han kan handla =P Han bor längst Södertälje vägen, så det tar ett tag och komma till en affär osv, så när mormor e här åker dom och handlar =P
Nog om det, idag händer det väl inget speciellt, jag är ju sjuk, så det är ju svårt at hitta på nåt =P Men ska nog se på New Moon med mormor sen, för hon har bara sett ettan =P Det här blev ju ganske långt inlägg ju :P Men nu vet jag inte vad jag ska skriva om ;) Men vi kanske ses senare :P Haha, så sa jag igår oxå :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0