Halloj!

Hej!

Kom inte på en bättre rubrik :P Och halloj var ndet första jag kom på :P

Men idag har jag väl inte gjort nåt speciellt, skola såklart, men på bilden sa inte läraren nåt om att jag hade mössa på mig :P Asså, vi gick in i klassrummet innnan vi hade börjat, så jag hade den på =P Men mitt under svenskan så ringde mamma :$ haha, men jag hade på ljudlöst, och som tur var så låg telefonen på mössan :P Hon undrade om jag ville med till handen c, men jag hann inte eftersom jag kom på att hon ringde när jag va hemma :P

Imorrn ska jag döma tre matcher, en 10, en 11 och en 12, sen ska jag va med Elin :) Och sen på kvällen kommer Jonas, Linda, Adam och David, så bloggen kommer lite i kläm :) På söndag ska jag spela fotboll, mot Stuvsta :) Det är en så kallad, måste match, om vi inte vill ner en divition, som vi såklart inte vill :) Men jag kanske kan blogga på söndag iaf ;P

Jaa, det var nog allt :P Vi kanske ses senare :)

Blir "gamla" bilden idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0