Sv: Jennifer :)

Hej!!

Jennifer  om Hej! Onödig mobil blogg =P men jag skulle ...:
Har du gjort headern själv?? För den är as cool :) Kram<3

SV: Nej, det är Elin som har gjort den :) Tack :) Kram <3

Hej!

Idag har jag varit i skolan såklart, men efter det så åkte jag hem XD Sen kollade jag på tv och nu sitter jag här :P Jag har inte så mycket att berätta :P Men idag va SVT i skolan och intevjuvad folk om kärlek, men jag ville inte vara med, så på läsningen idag var vi typ 7-8 st för alla var och filma XD nu får det räcka :P


Kommentarer
Postat av: Emma ;)

SV: Det var Emma som skrev inlägget på min o eliins blogg :D

2010-10-17 @ 12:47:41
URL: http://zitaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0