Jag skrev ju att jag var dissad, som vanligt

Och ni kanske undrar varför, jo, för i matsalen satte jag mig vid ett bord, och jag såg att Elin och Emma ( www.elaijjn.blogg.se www.zitaemma.blogg.se ) såg mig, men ändå sätter dom sig någon annanstans.
Och på Elins och emmas mobiler står det typ: Jag släpper aldrig din hand innan du dött, jag älskar dig sys!! Och den andras namn.

Förra året delade jag bästis halsband med elin, men jag antar att det är brutet nu??
Jag trodde vi var vänner för livet, men nej då, så var det ju inte....

Kommentarer
Postat av: Eliin

Jag såg inte dejj jag letade efter dejj men såg dejj nt!!

Jag fortfarande vara vänner jag hatar när vi bråkar!!

<33333

2010-05-17 @ 20:44:14
URL: http://elaijjn.blogg.se/
Postat av: B

Asså Bella,Bella,Bella, Kan d bara nt sluta skriva sånna här saker på din blogg??

Asså man blir ju lite ledsen när du skriver upp så på din blogg ju!!

Konsentrera dig på ditt liv ist!

Du behöver nt skriva upp allt på din blogg!



Du vet vem!

2010-05-18 @ 12:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0