Svar på frågestunden! :D <3

Heej! <3 



Postat av: Moa

Hej! Ja det var ju väldigt länge sen och kul att du läste min blogg. Hur mår du förresten? Kram! <33
http://typmooa.blogg.se/

Hej! Det var ju typ hundra år sen vi sågs, men jag såg iaf dig på julshowen ;)

Postat av: Jossan


SV; Haha =D men kul att du hittade till bloggen (Y)

Och nu så frågor till dig!
1. Hur många är ni i klassen?
2. Vad önskar du dig i julklapp?
3. Om du hade en önskan vad skulle det vara?
4. Gillar du skolan ( nee ? ) XD
5. Hur mår du idag?
http://kaxigare.blogg.se/


1. Oj, jag vet inte riktigt :O Typ 23 tror jag :O
2. Jag önskar mig mycket saker, men en rolig sak är en bikini ;)
3. Oj, vad svåra frågor... Kanske att jag var fotbollsproffs (som jag ska bli endå menmen ;) )¨
4. Neej! Skönt med jullov! :D
5. Idag är jag väldigt hostig och snorig, och har ont i knäna sen igår, då jag spelade "Body balance", Men annar är det bra XD


Postat av: Majzing

Hur många tår har du? vilken är din favoit artist? Vad skulle du vilja heta om du fick välja helt själv? Varför slutade du rida? kan du spela något instrument? är ditt rum stökigt?


Jag har 11 tår (skoja :P ) Men sist jag kollade hade jag 10 ;)
Oj, asså, just nu är det nog Jay (a)
Malin :love:
Vi böt ridlärare typ 5 ggr på ett år, och varje gång vi fick en ny gjorde vi samma sak, om och om igen :(
Haha,  neej :P
Alltid ;)

Postat av: Emma ;D


Om du hade en ... tidning... framför dejj just nu,vad skulle ddu göra med den? Andväda? Leka? elr jaa vad soom helst ;) <3
http://zitaemma.blogg.se/

Asså, Emma... Jag skulle nog gömma den eftersom mamma, pappa och hampus e här ;)


Tack så mycket till ni som frågade! :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0