Morrn morrn :D <3

Heej! <3

Jag vaknade nyss :D Har inte gjort så mycket sen jag vaknade, kollat lite på TV ;) Sen ska jag gå ner o börja rensa lite i gillestugan, för mamma o pappa har köpt färg :D :D Mamma jobbar idag, men pappa e hemma, Hampus ska åka till några kompisar, och jag ska på bio :D Den börjar 15:15 i Heron City, så Malin ska hämta mig 2. Om bion hade varit senare hade jag vart med Elin <33, men vi hade bara hunnit va i ett par timmar :)

Just nu kollar jag på tv, tänkte gå ner när jag har skrivit klart ;)

Det var väl allt för nu, ses senare :D



Hehe färgen :P <3


Kommentarer
Postat av: ella

aa hajar e otäcka!

2010-12-28 @ 11:23:07
URL: http://ellalauren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0