Godmorgon! <3

Hejsan! <3

Våran box har lagt av, så det är datan ist :P Men det är ju bra ;) Haha, det här va inte så intressant att läsa va? :P Haha, nej, antar väl inte det XD

På fredag ska jag kasta mig i snön med shorts och bikini överdel, jag skerv på fb; Om 15 personer gillar det här ska jag hoppa i snön med shorts, och sen lägga upp som profilbild, kopiera om du vågar =) <3, Så det är väl bara att göra't :D Det kommer nog va jä***t kallt! Men jag ska göra det :P Just nu är det 17 pers som gillar det :P :D

Snart ska jag gå och göra frukost, så man orkar med dagen :P Sen ska jag klä på mig och så, så jag kanske hinner med ett inlägg till ;) See you! ;) :love:


Mormors hund Nicki :love: :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0