Goddag XD <3

Heeej! <3

Idag har jag inte gjort så mycket, i natt vaknade o mådde värlkigen piss, men när jag vaknade för morgonen mådde jag betydligt bättre :) Jag skulle vart med Elin ju, men jag ville inte att hon skulle bli smittad, så vi ska va imorgon :) Vi ska va hemma hos henne tror jag, ska såklart ta med min kamera :)

Sen kommer Peter, Camilla, Linus och Tim :) Dom ska äta här, och dom brukar åka hem vid 11-12 :P Så det e nice ;)

Just nu kollar vi på nån OS grej, sammanfattning typ :P Vet inte vad det är, men lite kul, för man har ju typ glömt vad som hände :O

Det var väl allt ;)  Ses säkert imorrn inann jag åker till Elin :) <3




Kommentarer
Postat av: elin

kollade din blogg! ;)

2010-12-28 @ 23:16:19
URL: http://johaanssone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0