Hej alla! Är hos mormor =)

Hej allihopa!!

Just nu är jag hos mormor o morfar, har ängat förmiddagen åt att skapa en fb avädare till dom, eller det gick fort, men att lära dom var svårare =) Just nu kommar mormor på sitt favvo program, så när det är slut ska hon logga in själv =) Haha, men dom är ju 66 =) Jag har skrivigt en lista om hur man gör på 7 steg =)

Ehh?? Nu vet jag inte vad jag ska skriva, så jag kanske bloggar mer senare, jag har inte bloggat på ett tag nu, bara för att jag kollar inte bloggar på datan, jag gör det från teleonen och det går inte att blogga från den, jag vet inte vf.. Men det går iaf inte =)



Kommentarer
Postat av: Eliin!!^^

Tack!!<3

2010-08-09 @ 20:10:18
URL: http://elaijjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0