Emma today!

Hej!

Idag har jag varit med
Emma <33, det har varit kul! Vi gick till lekparken och tog lite bilder :) som kommer senare i inlägget :P När vi var där var det några konstiga blommor som släppte fjun om man rörde dom, så vi vart helt fjuniga i håret och på kläderna :P

Mamma har åkt ålandskryssning med jobbet och pappa är o hämtar henne nu :) Så när hon kommer hem har hon förmodligen köpt en mascara, hoppas hoppas :) Okii, är ni redo nu då?

För här kommer min och Emmas...

BILDBOMB!!!


Ingen kommentar till den :P


Haha, mina converse :P





Sötiiiis! <3333


Aa, jättefin..


Emmas converse :P


Mina converse :P


Bjuder på den :P


Fortare Emma, fortare XD


Snygging :P


Jaa, jag var lite rädd där :P


Ja, men jag fortsätter en annan gång, för ´nu ska mormor och jag åka till hennes syrra Lejla :)


Kommentarer
Postat av: emma <3333

jaa jag vet jag är sååå sexig :)

2010-08-20 @ 21:25:15
URL: http://zitaemma.blogg.se/
Postat av: Eliin^^

Svar på kommentarerna på skuumfluum: 1. Neej det har jag nt:P



2 skiit samma fyller det snart

2010-08-22 @ 21:08:36
URL: http://elaijjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0